CONTENT – BRANDING

Content is een verzamelnaam voor informatie en media, zoals teksten, foto’s, animaties en video’s. De tekst die je nu leest is content. De foto die op deze pagina staat is content. Alles is content. De heren geleerden zeiden jaren geleden al ‘content = king’, maar is dat wel zo? En als dat zo is, waarom is dat dan zo?

Laten we eerst teruggaan naar het begin. Waarom wil jij als bedrijf content creëren? Omdat je zo van vlotte teksten en mooie foto’s houdt? Nee, natuurlijk niet. Je wilt dit om jouw product of dienst te verkopen c.q. beter in de markt te zetten. Content is niet king. Jij bent zelf een koning in het koninkrijk van jouw bedrijf. Content is echter wel heel belangrijk. Je kunt potentiële klanten attent maken op jouw koninkrijk (lees: jouw bedrijf). De content die wij creëren is onderdeel van jouw mix aan marketinguitingen. Dit heet ook wel contentmarketing.

Contentmarketing is het publiceren en verspreiden van content met als doel het verhogen van de awareness van de doelgroep tot aan het punt van aankoop of herhaal aankoop.

Voor commerciële bedrijven is het doel van contentmarketing áltijd: verkopen. Dat kan zijn aan potentiële of aan bestaande klanten, maar ‘verkoop’ is altijd het uiteindelijke doel.

HUISSTIJL

Dat wat goed is, moet er ook goed uitzien. Het totaalplaatje moet kloppen. Jij biedt kwaliteit aan je klanten, dan wil je dat ook uitstralen, toch? Design zit in ons DNA. Het visualiseren van jouw verhaal, jouw merk en jouw business heeft bij ons een centrale plek. Dat nemen we mee in alles wat we doen. Van logo tot complete huisstijl, flyer tot nieuwsbrief, magazine tot website.

Huisstijl ontwerp € 600 / vanaf prijs
3 logoconcepten binnen 3 werkdagen, 2 correctiesrondes na ontvangst, ontwerpen visitekaart, briefpapier, envelop, Facebook en Instagrtam profielfoto en omslagfoto.

Grafisch design € 80 per uur
Webdesign ontwerp, Illustratie, Icoon ontwerp, Infographic en ontwerpen advertentie.

Veelgestelde vragen over huisstijl.

Wat houdt huisstijl in?

Een huisstijl is de visuele identiteit van een bedrijf of merk en omvat alle visuele elementen die consistent worden toegepast in alle communicatie-uitingen.
Het doel van een huisstijl is om herkenbaarheid en vertrouwen op te bouwen bij de doelgroep.

Welke elementen omvatten de huisstijl?

Dit zijn de belangrijkste elementen van een huisstijl: het logo, kleurenpalet, typografie, beeldmateriaal, grafische elementen, de algemene vormgeving van communicatiemiddelen, Iconografie en de Merkgids.

Waarom investeren in een huisstijl?

Het is belangrijk om te investeren in een professionele huisstijl omdat deze een blijvende impact heeft op hoe jouw merk wordt waargenomen. Een consistente en aantrekkelijke huisstijl kan helpen om een positieve indruk te maken en de herkenbaarheid van jouw merk te vergroten.

Wat kost het om een huisstijl te ontwikkelen?

Het tarief voor het ontwikkelen van een huisstijl kan sterk variëren en is afhankelijk van verschillende factoren, zoals de complexiteit van het ontwerp en de mate van maatwerk.
Voor een eenvoudige huisstijlontwikkeling kun je verwachten dat het tarief ergens begint bij enkele honderden euro’s. Voor grotere bedrijven met complexe behoeften kan het tarief veel hoger zijn.

We beginnen onze samenwerking standaard met een informele en interactieve brainstorm samen met jou. Het is daarbij niet onze insteek om vervolgens met een strategisch boekwerk te komen.

Wij adviseren en inspireren. Jij bepaalt.

Neem contact op!